Maandag is zo daar! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Dymphey Bent - WaarBenJij.nu Maandag is zo daar! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Dymphey Bent - WaarBenJij.nu

Maandag is zo daar!

Door: Dymphey

Blijf op de hoogte en volg Dymphey

22 April 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo allemaal,

Nu dat ik al mijn toetsen heb gemaakt en projecten heb ingeleverd is het dan toch echt bijna zover! Maandag ga ik voor 8 weken op stage. 8 weekjes weg van huis, zonder mijn lief hondje, zonder familie en zonder mijn lief vriendinnetje. Ik ga nu heel erg missen maar toch ga ik er een super leuk en gezellige stageperiode van maken. Mijn tas is ook al ingepakt, ik moet alleen nog de nodige kleine dingetjes halen, en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Nou dat was het weer even voor vandaag, en graag tot maandag!!

Groetjes Dymph

• 22 April 2016 - 17:15

Pappie :

Eerst van je weekend genieten!!!

• 25 April 2016 - 21:14

Pappie:

zo ik hoop dat je je "thuis"ingericht hebt....... veel plezier xxx