MAANDAG - Reisverslag uit Larum, België van Dymphey Bent - WaarBenJij.nu MAANDAG - Reisverslag uit Larum, België van Dymphey Bent - WaarBenJij.nu

MAANDAG

Door: Dymph

Blijf op de hoogte en volg Dymphey

25 April 2016 | België, Larum

Hallo allemaal,

Vandaag was het dan eindelijk zover.
Op naar België, daar aangekomen hebben we (mijn vader en ik)
eerst een kop koffie gedronken. Daarna een rondleiding gekregen, mijn spulletjes gedropt, en papa uitgezwaaid. Toen begonnen met wat werkzaamheden. Het was een zeer leerzame en leuke eerste dag. Ik heb al veel geleerd. Alleen jammer dat het bijna de hele dag heeft geregend.

Nou dat was het voor vandaag ik ga proberen om elke dag te schrijven maar ik kan niks beloven, tot de volgende blog.

Groetjes Dymphey

  • 27 April 2016 - 22:44

    Pappie:

    was goeie koffie en tot de volgende blog x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dymphey

Hallo, Mijn naam is Dymphey en ben 20 jaar. Voor mijn opleiding moet ik vaak stages lopen, en aangezien ik nu op buitenlandstage ga leek het me leuk om een blog bij te houden, voor de mensen thuis. Dus veel lees plezier!! Groetjes Dymphey

Actief sinds 16 April 2016
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 1875

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 20 Juni 2016

België!

Landen bezocht: