Bijna zover!! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Dymphey Bent - WaarBenJij.nu Bijna zover!! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Dymphey Bent - WaarBenJij.nu

Bijna zover!!

Door: Dymphey

Blijf op de hoogte en volg Dymphey

16 April 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo allemaal,

Over een weekje is het zover, dan ga ik op stage.
Deze week nog een paar toetsen maken en dan lekker mijn spulletjes pakken. Dus nog even kei hard leren!

Ik ga deze blog vooral maken voor mijn vrienden en familie, zodat ze weten wat ik allemaal uitspook daar in België! *haha*

Ik ga stage lopen bij een valkerij in België, en daar gaat dus deze hele blog over. Tijdens deze stage ga ik ook een opdracht maken over de gezondheid van roofvogels, dus ga ik ook enkele ziektes behandelen in mijn verslag.

Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in!
Dus tot volgende week!!

Groetjes Dymph

  • 16 April 2016 - 23:00

    Pappie:

    veel plezier en ik kom zeker naar je bloggie kijken X

  • 21 April 2016 - 19:45

    O&oBent:

    Tof zeg, zo,n blog. Ik leer weer bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dymphey

Hallo, Mijn naam is Dymphey en ben 20 jaar. Voor mijn opleiding moet ik vaak stages lopen, en aangezien ik nu op buitenlandstage ga leek het me leuk om een blog bij te houden, voor de mensen thuis. Dus veel lees plezier!! Groetjes Dymphey

Actief sinds 16 April 2016
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 1871

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 20 Juni 2016

België!

Landen bezocht: